zaterdag 21 januari 2017

of het nog niet genoeg is....

het vet gebeuren gaat gelukkig iets beter, 
ik ben bij de huisarts geweest, en in de voet blijkt een ontstoken spier te zitten,
dit veroorzaakt de hevige pijn bij het voorntrappen van den strada,
ik heb hier medicatie voor gehad, het zou wel even duren voor dit euvel de wereld uit uit.. erg balen is dit 

als of dit al niet genoeg is:.....

afgelopen kerst ben ik samen met mn vrouwtje en onze Bores een weekendje naar
de Veluwe geweest. dit was erg leuk. we hebben heerlijk op de Postbank gelopen

sinds die heerlijk wandeling heb ik een klein beetje last van m rug... 
maar goed, kalm aan doen, en geen rare dingen doen, en dan komt het wel goed. althans dit
was de gedachte.... gister avond ging ik naar boen om me mandje in te kruipen,en schoot het 
ineens vet in de rug. ik kon amper mn sokken uit trekken het deed zo veel pijn,... 
het was een lange en zeer pijnlijke nacht....

ja de aftakeling is begonnen....

maandag maar weer naar de huisarts, kan nu echt helemaal nies meer uitspoken .... pfff

 


6 opmerkingen:

  1. Aftakeling ? Maar belastingbetaler Beekie, je moet nog werken tot je 70e !





    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. lol beekie is een febrieksfoutje denk ik, beekie is er dan niet meer hoor beleve me

      Verwijderen
    2. Een deel van de wetenschap is zelfs van mening dat ons model mens is ontworpen tot een maximum van 40 jaar :-))

      Verwijderen
  2. Jazeker jonge god, als ik dat nou zeg met mijn 58 jaar?? sterkte Marcel en beterschap maar blijf alsjeblieft wel in beweging!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Marcel doet zijn best! net weer een pijndelijk ritje met de bukker

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beterschap Marcel! En ja, Willem heeft gelijk, matig bewegen en rustig bezig blijven is vele malen beter dan stilzitten/liggen in dit geval, dat zal de dokter je vast ook vertellen.....

    Groeten, Adri.

    BeantwoordenVerwijderen