zondag 25 november 2012

accu aansluiting beekieproof


vanmorgen is elmi hier op bezoek geweest, eerst zijn wij met deze harde wind het duinengebied van castricum in gegaan. elmi gaat elke zondag het bos in met kimon,op onze uitnodiging ging dit ritueel in een andere gebied gebeuren. eerst wilde wij het strand op gaan, maar de wind was een beetje TE veel van het goeie, dus dit was een prima alternatief. 
video

na een klein uurtje ongeveer hebben we nog heerlijk een kopje chocomelk gedronken, waarna
wij weer naar Huis gegaan zijn waar we gegeten hebben. even later kwamen Rob en Marjolein er gezellig bij. na dat wij wat bij gekletst hebben zijn Rob en Elmi en ik naar beneden gegaan om de quest uo de upgrade van de aau beekieproof te maken. intussen heat Marjolein mijn aanstaande geholpen emt dr wiskunde.,
kimon moet alles zien, de hond elske gelooft het allemaal wel, en blijft in de auto

oneer toezient ook van  kimon is Elmi begonnen.
ik heb meerdere accu's van een beademing machine in de quest.
deze accu kan een mens een half uur in leven houden in dien nodig. dus heel wat 
stroom. het zijn eigenlijk twee normale accu's in een.het draad van de accu naar het
verdeel kastje waar mee het stroom er op en af gezet kan worden, zit een 
nu een stevige draad, en een stevige stekker.erg fijn. 


het klusje was zeer snel geklaard en nog wat gekletst. . altijd leuk.

de fiets is nu helemaal Denemarken proef, Elmi, johann schouten  en ik gaan eind mei 2013
drie weken naar Denenmarken. misschien dat ik vlak hiervoor de fiets in Dronten even helemaal laat na kijken, wel zo fijn.maar dat bekijk ik dan wel weer.

ga nu lekker "de reünie " kijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen